Thursday, August 15, 2013

Stamps, stamps, stamps... / Штампи тут, штампи там ...

Вітання мої любі,

Сьогодні в Арт Клубі UA стартувало нове експрес завдання - Штампи тут, штампи там... У нас чудовий спонсор, Скрап Студія З Любов’ю і вона подарує переможцю гарний штамп. В роботі, а саме в дизайні листівки, яку ми робили на це завдання треба було використати два або більше штампи. У мене народилась ось така листівочка:

Я недавно купила набір штампві від МС - Сакура. Якось вони мені так сподобались, що я захотіла їх використати на цій листівці. Папір від ММЕ, який я затонувала чорнилами дістрес. Напис використала від Скрап Студії З Любов’ю. Дуже люблю саме цей напис.


Дякую, що завітали!
З нетерпінням чекаємо на ваші ідеї і листівочки в Арт Клубі UA.

Maria
Маруся

4 comments:

  1. Марусю, цей штампик так органічно виглядає на горошкові - прям дизайнерський папір! Дуже гарна листівочка!! І фото таке сонячне))

    ReplyDelete
  2. Суперова листівка! Квіточка так класно вписалася! І знимка на тлі вечірнього неба вийшла чудова!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Взагалі-то воно враннішнє. Бач яке синє... просто яскраво сонце світило. )))))

      Delete