Friday, November 30, 2012

New Year is here? :) / А що вже Новий Рік?

Вітання,

Hi everyone,

Я минулого місяця пропустила завдання в блозі Євгенії Петцер, бо якось не знайшлось часу. Важкий був попередній місяць. Я почала змінювати відношення до всього, але в першу чергу до їжі. Спочатку це мене зробило дуже дратівливою, потім дуже виснаженою, а зараз просто мені цікаво що буде далі. Півтора місяця роботи над собою не лишень в плані фізіологічному а й духовному дають помало результати. 

Two months ago I joined a marathon with Evgenia Petzer from Scrap Therapy by Evgenia. Every month we have to create a card using one or two required materials. Last month I could not have joined them, and did not create a card. Oh! Last month has been so busy for me. I am making some changes in my life and still need time to adjust to a new schedule. I have decided to take care of myself and I have changed my diet. The first few weeks were hard, but soon I got used to the new way of living and it's going quite well. I am really excited to make these changes in my life, as I am not only changing my physical appearance, but am also improving my spiritual health.

Зараз у мене напружений період життя, і часу на все обмаль. Проте я встигла зробити новорічну листівку, але так як в нас зараз пів другої вночі, то зазнимкувати вдалось лишень при штучному освітленні. Може мені завтра пощастить і сонечко вигляне раніше ніж я побіжу на роботу? Ой... це таки малоймовірне. Я виходжу на роботу коли ще темно, а повертаюсь коли вже темно. Ех... де ж це наше літечко, з довгими теплими вечорами? Ну нічого... готуючись до зими Я зробила зимову листівку.

Due to all these changes, I have very little time for myself or for card making. I did manage to create tonight a card for the New Year.  It's two o'clock in the morning right now, so the picture is a bit dark. It's so hard, because, I leave my house when it's still dark and get home when it's already dark. Oh, where is that nice warm summer with long evenings? We'll have to wait for it a little bit longer.


Для роботи використала папір від Марти Стюарт і Recollection Naughty or Nice, мереживо, шнур, дзвіночки, пів-перлини і стірчку. Одним з обов’язкових елементів, визначених автором блогу Євгенією, і керівником річного марафону, були використання чип борду а також нескрапового матеріалу. Я використала жовто-зелений бісер. Ось така листівочка вийшла.

To create this card I used craft paper from Martha Steward and Recollection Naughty or Nice set. Also, I used a string from American Girl Craft, bells, lace and ribbon. One of the required elements was to use the chipboard. I used the snowflake I got from My ATC Store last year. Another requirement was to use something non-scrap related, which in my case are beads. 
Thanks Evgenia for creating such a stunning card and allowing us to lift your work.

Hugs,
Maria 

4 comments:

  1. Класнющо вийшло!! Я теж пасу задніх(( Ото лише сьогодні маю зробити листівку...
    Дуже рада, що в тебе йдуть позитивні зрушення, молодчинка, так тримати!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую Ірусь! Он ще б десь кусок дня хтось би вкроїв було б СУПЕР. :))))

      Delete
  2. Дуже гарна листівочка, і бісер дуже в тему:)))

    п.с. Зміни то на краще, ще трішки і уже буде все легше і легше (мені то теж важливо, теж дещо почала змінювати)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую! Надіюсь, що зміни на краще :)

      Delete